Beleid bij retourneren

Herroepingsrecht

Als je niet tevreden bent over de Producten die je ontvangen hebt of als je eenvoudig van gedachten veranderd bent over de aankoop nadat we je je Bevestiging van de Bestelling gemaild hebben, kun je ze terugzenden binnen 30 (dertig) kalenderdagen vanaf de levering van de Producten en een terugbetaling ontvangen, op voorwaarde dat je de Producten naar ons terugstuurt in overeenkomst met de procedure die aangeduid wordt op onze Retourpagina.

Dit is een herroepingsrecht dat je kunt uitoefenen zonder boete en zonder opgave van enige reden.

Houd er rekening mee dat zolang de Producten in je bezit blijven, je verantwoordelijk ervoor bent ze veilig, beveiligd en in goede staat te bewaren.

Bij een retour omdat je van gedachten veranderd bent (herroepingsrecht), zal je een volledige terugbetaling ontvangen, los van de verzendkosten voor express levering, als je die verzendmethode gekozen had.

We erkennen geen herroepingsrecht voor Producten waarvoor je ons om aanpassingen gevraagd hebt (bijvoorbeeld met individuele kleuren, materialen, monogrammen) via onze  DHZ-functie die hier beschikbaar is.

DHZ-producten kunnen natuurlijk wel geretourneerd worden als ze defect zijn.

 

Wettelijke garantie voor defecte goederen

Naast bovenstaande erkennen we een statutaire garantie van 2 jaar voor productfouten. Een product is “defect” als het beschadigd ontvangen wordt of als een fabricage- of materiaalfout optreedt binnen 2 jaar na de aankoop. Houd er rekening mee dat Producten die door slijtage beschadigd zijn niet als defect beschouwd worden.

 

Je kunt defecte Producten terugzenden binnen 2 jaar na ontvangst en een volledige terugbetaling ontvangen met inbegrip van alle verzendkosten, zoals dit van toepassing is.

 

Hoe verloopt een retournering

1) Maak een"retouretiket" aan

                       

Ga naar Track uw bestelling, voer je Bestelnummer in en je e-mailadres en klik op ‘maak een retour aan’ (voor aangemelde klanten kun je hier naar je bestelgeschiedenis gaan. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren, de favoriete retourmethode  (afgeven bij een afhaalpunt of laten oppikken door een koerier op het voorkeursadres) en tik het vakje aan dat overeenkomt met jouw reden van retournering. Druk vervolgens het verstrekte etiket af.

 

2) Verpak de producten met het retouretiket

Verpak de bestelling in de originele doos (er mogen andere dozen gebruikt worden maar wij moedigen het ten zeerste aan waar mogelijk te recyclen), breng het nieuwe etiket aan en controleer of dit het oorspronkelijke etiket bedekt.

 

3) Producten afgeven of aan de koerier overhandigen

Geef je retourpakket af aan iedere beschikbaar UPS locaties.

 

4) Wacht op de retourbevestiging en de terugbetaling

Je zal een e-mailbevestiging ontvangen als je bestelling correct geretourneerd is naar ons magazijn en de terugbetaling verwerkt is (2-3werkdagen).

 

Mocht je vragen hebben, kijk dan eens bij onze Retour FAQ. Heb je commentaar op ons retourproces, twijfel dan niet en laat het ons weten via Contactgegevens

 

 

Top